Splittrade tidslinjer

OLYMPUS DIGITAL CAMERAVad som nu sker är att Tidslinjerna splittras. De verkar nu på olika frekvenser, utan att interagera med varandra. Alla de lägre håller på på sin nivå och de högre lever på sin.

I mitt inre gestaltas det bl a som — Jag befinner mig på en källar-garagenivå – och jag hör och ser en stor vatten/energivåg närma sig. Och jag känner lite obehag – men vågen går under golvet i garaget. Den berör inte mig – den har som uppgift att rena och väcka de som befinner sig lägre ner i frekvens och uppvaknande.

Det var 3 kvinnoaspekter som ville gå tillbaka – för att känna igen sig (säger min vägledning). Och de måste skrämmas till att vända.

För oss som lämnat den gamla världen och mestadels lever i den 5:e dimensionen – vi får räkna med att reningsvågorna väcker våra rädslor och obehagskänslor – men inse att de nu inte längre gäller oss.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOch det är också helt rätt att ‘ta avstånd’ från hela den lägre tidslinjen – ta avstånd från alla dysfunktionella människor och händelser. Vi är på ett sätt öppna och ser och hör – men vi behöver inte bry oss. Vi måste välja vår egen väg. Vi kan inte låta oss dras in och ner i det lägre längre. Dom får leva ut sin tidslinje och uppvaknande.

Och som jag skrivit om förut – Magportalen – Portalen till den 5:e dimensionen, är i full aktivitet – alla hoptryckta samlade rädslor vill ut och det ger olika symptom och besvär. Men rädslorna upplöses och vi kommer allt längre in i den 5:e dimensionen. Allt mer av vårt Sanna Jag kommer fram – vi kommer allt mer och mer Hem ❤

Och en annan insikt.
Vi har nu totalt nya energier att jobba med och därför kan vi inte vänta på att vi skall känna på något speciellt sätt för att skapa vår nya värld. Inga gamla känslotillstånd kan uppstå för ev motivation osv. Vi skall självklart inte tvinga fram något, men ändock vänta på de rätta impulserna för att göra saker. Lita på oss själva fullständigt. Och de nya energierna är mycket starka och potenta!

Vi måste våga gå framåt – utan att känna igen oss – utan några gamla känsloplattformar – våga gå ut i det okända – men alltid med full omtanke om oss själva. Vi har lyft – hoppat – den gamla världen gäller inte längre oss! ❤ Det är på riktigt!

Och vi få acceptera att vi ännu är så nya och osäkra på det mesta – och våra inre aspekter är ännu inte speciellt ‘fullkomliga’, så det blir som det blir – och det blir ändock precis rätt – just Nu. Bara att acceptera – följa Flödet – och gå vidare.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

