Bye bye till alla ”hur det borde vara”

OLYMPUS DIGITAL CAMERASurrender – Acceptera ❤ – har jag skrivit om många gånger, men det kommer alltid djupare nivåer och kan alltid ses från nya vinklar.
Att – som Arkturianerna i den 9:e dimensionens Council säger : ” i att acceptera precis alla omständigheter ligger en enorm Kraft – och att inse att det är en process där era känslor hela tiden väcks och ni måste känna det ni känner, men samtidigt acceptera och förstå att precis allt!!! är till gagn för er.”
För vår expansion – vår utveckling – vårt högsta bästa – för att komma tillbaka till vårt Sanna Högre Jag – till Kärleken inom oss.

Att t ex – en kvinna får föda sitt barn i en snödriva — det är helt och fullt hennes egen skapelse – för att få den erfarenheten och därigenom gå stärkt. Det är inte ”systemets fel” eller någon verklig brist på resurser.
Att – vissa människor ‘inte får den vård de behöver’ – är deras egen skapelse (mindervärdesprogram mm och som kanske skall aktivera deras förmåga till ilska eller medlidande med sig själva)
Att tex – någon blir våldtagen eller misshandlad – är individens egen skapelse – för att bli uppväckt och börja lyssna på sitt inre mm
Att – människor blir utvisade ur landet – att människor får bo i åratal på flyktingförläggningar osv, är deras egna skapelser.
Att – den som lämnar Planeten – dör – gör det helt genom sin egen skapelse (från sin själsnivå)
Att – olyckor sker är skapat för att den lägre personligheten har något att lära sig om sig själv – och komma närmare sitt sanna kärleksfulla Jag.
Att – det är ‘vinter’ i maj är vår gemensamma skapelse – hur vårt känsloliv just nu manifesteras i det yttre…

(OLYMPUS DIGITAL CAMERAGenom motgångar och div. stopp och som ibland kan tyckas ”felval” – ser vi allt klarare.
Det är inte synd om någon!
Det finns inga offer!
Det är ingen annans fel vad som än händer!!!
Individen har alltid skapat sin egen upplevelse! (I samarbete med alla eventuella inblandade.)

Det handlar inte om att lägga någon som helst ”skuld” på den som skapat upplevelserna!!! utan det är bara högre fakta – så som det hela fungerar – hela Universum är byggt på denna lag!!!
Allt handlar om utsända energier och därmed skapande av vars och ens verklighet. Det kan inte vara på annat vis!

Allt är Gudomlig matematik – allt är energier som blir till – till synes fast form/skeenden. Men allt är energier – det finns ingen verklig fast form ingen ‘fast verklighet’!

Att ge upp alla slags motstånd – att förstå att absolut ingenting är fel! Ju mer vi kan släppa alla motstånd, desto klarare Flöde och desto klarare kan vi välja vår kärleksfulla väg.

Surrender – acceptera är inte detsamma som det gamla ”att bara ge upp och sätta sig ner och sluta leva”, utan att vi ger upp alla motstånd mot allt som sker i vårt eget liv och i samhället/världen.Vi måste helt och fullt sluta se något som ”fel”! Självklart gäller det som vanligt att säga nej och stopp där det ännu behövs! Vi själva har ansvaret för omsorgen om oss själva.

ALL IS WELL AND PERFECT ❤ Allt är Gudomligt orkestrerat och för vårt kärleksfullaste bästa (hur det än ser ut från den 3-dimensionella horisonten) ❤

Livet på Jorden är en Gudomlig Skapelse – helt och hållet med Kärleken som ”drivmedel”. Det finns inga misstag eller misslyckanden! – bara erfarenheter.

Att leva – vara i sitt eget Flöde – utan motstånd – i Nuet – följa Vågen – Livets Flöde – genom allt …. ❤

Jag litar på att mitt Högre Jag/min Ande alltid leder mig fullständigt rätt – genom små och stora upplevelser – genom tomheten – och alltid genom det som är det absolut bästa för just mig i varje stund!” – ”Min Ande skalar av och fyller mig med allt mera innerlighet och kärlek till mig själv.” ”Gud och min Ande vill bara mitt absolut bästa.” Ingenting som sker kan vara fel – och det stora helandet sker genom att vi i hjärtat inser att vårt Högre Jag hela tiden styr och att ALLT ÄR GOTT ❤ Att vi ger upp all kamp emot Livet genom att tro att något kan vara ”fel”. ❤

(Och för dig som inte är uppvaknad och inte kan ta in den Högre Sanningen och som ännu vill vara kvar i det gamla paradigmet — bloggen är inte skriven för dig!)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

