Genom magPortalen

OLYMPUS DIGITAL CAMERA”Din portal till den 5:e dimensionen går genom din mage!”  ~ säger min Ande ❤
Ja många av oss tänker nog att ordet Portal bara är något ”himmelskt”. Och det är det också – men vi själva – hela vår varelse är också Portaler – där energier strömmar igenom. Det är vi som tar in och förankrar de högre energierna i Moder Jord och det mänskliga kollektivet.

Och att en viktig Portal alltså är magen och vårt mellangärde – för där sitter alla våra rädslor samlade! Och för varje rädsla som omvandlas tar vi oss lite högre upp i den 5:e dimensionen! Därför är det nu vanligt att vi har många symptom och besvär i våra magar och solar plexus. Och alltså inget ”fel” utan rening, upplösning och omvandling. Vi skalar av alla rädslor undan för undan – de som gjort att vi stoppats och begränsats. De som gjort att vi mer eller mindre alltid förväntat oss omvärldens bedömning. Som i sin tur är en manifestation av: alla dömande inre aspekter som sagt: ”om du gör, eller inte gör si eller så kommer du att straffas – då kommer du inte att vara älskad!!!”  Och att kunna släppa taget eller inte hänger också ihop med magen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAAtt  kunna fokusera sina energier – enbart på sig själv, är vägen till Mästerskap och vägen till Kärleken inom. Att t ex alltid – när man känner sig irriterad av något i omvärlden – och man dras ‘utåt’ — alltid säga till sig själv ”Du /Jag är älskad!” ”Jag är älskad!”

För irritationen beror alltid på att vi i vårt inre – säger något negativt till oss själva i det ögonblicket! Att vi försöker dölja och förhindra att något under ytan kommer fram och gör att vi mår dåligt.  Och att vi tror att ”lite kritik” skall hålla detta borta. ”Om jag försöker dela in det som ev händer i omvärlden som ”fel”, så tror jag (enl det gamla Spelet), att ”bara jag står upp för vad som är ”rätt eller fel” osv, så kan jag känna mig trygg. (Om vi t ex blir störda är ofta tanken ”Jag får aldrig vara ifred – jag får aldrig känna mig värd att ha det bra osv” och i förlängningen ”Jag är inte älskad…”)
— ”Att då i stället stödja oss själva genom att säga/tänka och inse sanningen! att vi alltid är älskade av vår Gudomliga Källa!!! Ju mindre självkritik – desto närmare kommer vi vår kärleksfulla Källa.

Vi renar och öppnar kanalen genom att sluta kritisera oss själva. Kritiken har enbart ingått i ”bluffspelet”. Den är absolut inte till någon nytta längre! All slags kritik mot oss själva eller mot omvärlden är i vägen för kärleken till oss själva. Att ge upp det yttre och fokusera på oss själva är den verkliga segern. Och både vi och omvärlden omvandlas just genom detta.

Du är älskad – alltid! ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

