Total upplösning

OLYMPUS DIGITAL CAMERADet hjälper mycket om man förstår att nästan precis allt skall upplösas som tillhör den Gamla Världen – det gamla paradigmet. Kvar blir det som är äkta kärleksfullt.

För mig visar det sig t ex i mina nattliga reningar i form av att :
* Massor av tankar far igenom – men de är bara halva …
* Jag vill sätta fram halva speglar för andra – men speglarna bara löses upp …
* När jag skall visa ”någon som bestämmer” på olika händelser som skett – så är de inblandade personerna plötsligt någon helt annan – kanske en avlägsen kusin som inte vet något om det hela….
* Ingen person går att känna igen – alla har nya namn – nya identiteter – ingen kan ‘belastas’ med det som förut skett …
* Jag är äntligen betrodd som lärare och får möblera klassrummet som jag vill – men känner .. inte blir jag gladare för det …

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOch stor förvirring uppstår – det går inte att hänga upp sig på någon som helst tankeplattform – men det ger också befrielse. Det går absolut inte att ”välja sida” och därigenom känna sig ytligt lite trygg. Man kan absolut bara överlämna sig till skeendet och det Högre Jagets styrning.

Och kroppen visar förstås också sina symptom – t ex förkylnings- bihåle- ögon- yrselproblem osv… – andra kan ha andra fysiska uttryck/problem.

Tillståndet – åtminstone för mig – känns som en stor alkemi mellan liv och död. Jag känner av att massor med människor nu möter det dom tryckt ner – genom att kroppen säger ifrån och ‘sjukdomarna’ är nu vid ytan. Många katarsis. Och de flesta får lära sig leva någonstans mitt emellan liv och död – ett tag. ❤

Samtidigt i parallella världar kämpar andra panikartat för att behålla sina gamla tankeplattformar – vilket är en kosmisk omöjlighet – därför denna panik… de känner av ett nästan dödligt tryck … sammanpressade  i sina hörn och boxar … Den enda utvägen i den riktningen – är döden.

Förhoppningsvis är vi snart igenom … ❤

****** Se också min andra Blogg Foto och Tankar – länk till höger eller här:
https://gunillasolarasfototankar.wordpress.com/2017/01/07/januari-7-den-inre-jorden/

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Total upplösning

  1. Ping: Januari 7 – den Inre Jorden | Gunilla Solaras Foto och Tankar

Kommentera

