Alla tvingas nu att vakna

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMed allt starkare nedladdningar av energier från Kosmos tvingas nu hela kollektivet att vakna upp.  Både på det rent personliga planet och rent samhälleligt. Alla blir nu tvungna att mer på allvar verkligen känna vad dom känner – och vi tvingas att bli ytterst flexibla! Vi kastas ur status quo – ur våra bekvämlighetszoner!

Vi tvingas att både känna och ofta också handla!

Många behöver ännu ‘katastrofer’ för att vakna – andra får lite mindre omständigheter som måste klaras av, men som ändock drar oss ur vår bekvämlighetszon.

Vill dela med mig av lite egna exempel:

* I grannskapet har flera skällande hundar dykt upp – som hindrar den efterlängtade harmonin.
* Jag har förhindrats att sova genom flera olika störningar – telefon katter och annat.
* Inom mig har telefonen också ringt ett par ggr och inom mig har också en blomma! exploderat 🙂 – för att den ville bli bortrensad. Och alltså väckt upp och fått mig att agera.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

* Hemkommen från affären upptäcker jag att portnyckeln saknas i fickan. Kunde klättra in genom mitt fönster – en blomkruka gick sönder – sopa upp för katternas skull – hämta en reservnyckel och åka tillbaka till alla 3 affärer jag besökt och leta och lämna lapp – ber min Ande att visa mig vad jag skall lära mig och att sen finna nyckeln. Hemma hittar jag den i en av de små plastpåsarna. (Middagen åts inte förrän kl 21)
Sådant obekvämt görande är jag inte van vid. Men jag bara drevs på.

* En annan natt är jag vaken och får plötsligt se att ängrar anlänt till en gammal ikeahylla! Äckliga var dom och jag måste bespruta och ta bort – lysa med ficklampa … och sen har jag fått efterspruta ett par ggr. Alltså inget harmoniskt sänggående …
* Till det – massor med myggbett …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

* Vaknade tidigt en morgon -ville gå och lägga mig igen, men stoppades. Vackert därute i min lilla trädgård – kände att jag måste fota – och ser sen när jag laddar upp i datorn – att jag haft stort Ljus och Regnbågsorber med mig. Detta ville alltså min Ande att jag skulle se – genom att inte gå och lägga mig igen – att det alltid finns en Högre mening med allt ❤

Alltså vi måste kunna bli ytterst flexibla – vara vakna, men sova alla de stunder som det går. Vi rycks med kraft ur alla gamla vanor om hur ”det borde vara”.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Med Orb-& Ljusvänner

Andra har säkert större uppväckarkrafter – men vi drivs alla ut ur vår gamla bekvämlighet för att känna och agera.

Och min Ande stöttar mig genom att ”Det finns inga misslyckanden – bara progress”!

Jag har också tagit emot nedstigning av en aspekt – en fractal -av Ärkeängeln Gabriel – som skall hjälpa mig att skruva mig ur hela det gamla systemet. Jag vill därför vidarebefordra detta att – det finns inget rakt spår att ta sig ur det gamla 3D/slaveriet, utan det är ett ständigt skruvande och snirklande. Vi får lära oss att acceptera – göra neutralt – ALLT som vi upplever på vägen. Och bara vara totalt sanna mot oss själva och omgivningen – följa Flödet. Lägga vårt fokus i hjärtat så mycket som möjligt och samtidigt fokusera på det som vi vill se, ha – uppleva.
(När jag frågade vad Gabriel skulle bidra med – så fick jag en bild av en jättestor lång skruv som skruvades ur den gamla Jorden.)

Det innebär att vi måste vara ytterst Flexibla! – och inte fastna i att något skulle vara ”fel” – bara uppvaknande och rening.

Och ”från ovan” säger dom också att intensiteten kommer bara att öka … och lösningen för oss är att fokusera på och känna från vårt Hjärta (inte något tycka synd om andra) – och på oss själva och det som är bra och vackert i våra liv.

Och samtidigt veta och inse att vi alla är på väg mot en Fri  Ljusare och Kärleksfullare Värld – en snäll men mycket Kraftfull pulserande Värld ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

