Vi finns på många ställen

OLYMPUS DIGITAL CAMERAVi öppnar nu upp oss allt mer för den multidimensionella verkligheten.
I mitt inre börjar jag se mig själv i andra kroppar – om det är fysiska kroppar vandrande på Jorden parallellt med mig eller om det är kroppar i andra dimensioner – det vet jag ännu inte.

Samtidigt dyker det upp allt mer inre tvillingar – t ex tvillingsyster – bror – tvillingman – tvilling son – dotter …
Alla dessa andra skepnader, som jag bara ‘ser’ men inte känner någon direkt känslokoppling till – tolkar jag hittills som en massa delar som befinner sig lite lägre ner i dimensionsspelet. Men att de nu äntligen vågar tro på en ljusare framtid. De följer efter mig – litar på kontakten med mitt Högre Jag. (Men även jag i mitt nuvarande tillstånd känner ju av olika aspekters tvivel, trötthet och ibland hopplöshet) — Ja det blir lite komplicerat… kanske svårt att förstå för vissa.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men vi öppnar nu upp oss för vårt oändliga JAG. Och när alla dessa – för mig förut okända delar av mig, nu kommer fram – så känner jag mig mycket mindre ensam ❤

Man kan också se det som vår själsvarelse på olika Tidslinjer. Men vi behöver inte direkt ”förstå” det hela – utan bara integrera det och gå vidare med vårt expanderande Större Jag.

För kanske 20 år sedan, fördes jag i mitt inre på en tidsresa tillbaka till 1950-talets USA. (Det var i juletid och deras dekorationer var vackra och måttliga.) Där mötte jag några barn – och jag sa till dom att ”Jag kommer från framtiden, men det kan ni nog inte förstå.” Sen såg jag mig i en spegel i ett skyltfönster – och jag såg en helt annan kvinna. Hon var tjock och så besviken på sitt liv. Alltså jag var hon. – Och jag förstod då att – samtidigt med att jag som 11-åring i den här svenska verkligheten, fick uppleva att min mamma dog ifrån mig – och jag var sorgsen och mobbad – så vi var samtidigt mycket sorgsna. I olika kroppar …. (Hon/jag hette Caroline – men även hon är nu uppvaknad och smal)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jag hör att även andra vägvisare nu upplever sig själva på olika Tidslinjer. Så det är kollektivt.

Tänk vilket begränsat liv vi hittills levt – vilket begränsat medvetande. Så kardinalt bortkopplade från vårt Stora multidimensionella Jag. Allt ingående i Spelet som skulle spelas först – tills vi nu i denna tid vaknar upp igen.

Som Ljusgruppen Abraham säger – ”Ni behöver absolut inte vara rädda för det okända framför er – för allt ni kommer att möta och uppleva – är bara MER AV ER SJÄLVA! – För det är allt som ÄR! ❤ Ni möter bara er själva !!!!” Var och en möter bara mer av sig Själv – sitt expanderande Själv – kommer ihåg sitt Stora oändliga Jag – undan för undan.

Just nu känner jag stor vördnad och förundran över den oändliga Kärlek och den oändliga Väv som vi och hela Skapelsen är vävd utav.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

