Bakom Scenen

Bakom Scenen – Vi är alla Människor – Ingen är skyldig – Ingen är offer

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vill dela med mig lite av vad som hela tiden sker bakom Scenen – i det som ännu inte riktigt syns i det yttre. (Dock kan alla som är öppna och vill, se de positiva förändringarna.) All förändring börjar – inifrån och ut!!!

Det sker enormt mycket bakom Scenen och massor med hjälp från alla Kosmiska vänner och Högre dimensioner. De är med oss i varje ögonblick – för vi är också en del av dem och dom är en del av oss. Och alla deltar i Vår och Jordens uppstigning.

Då jag, som en osynlig transformator av det kollektiva  medvetandet – programmet (själva förlagan) – i mitt inre möter alla möjliga’sorters människor’ och också där har sammanträffanden med div ledargestalter. Nu senast var det Putin som mötte sin kärleksfulla neutrala Kärna – och jag fick klappa honom på huvudet såsom jag gör med mina katter. (Han är redan är stor ljusgestalt, som gör ett yttre jobb.) Sen var det Reinfeldt – med lite grå skäggstubb – som insåg att hans intellekt/vänsterhjärna och makt- och kontrollbegär, gjorde honom totalt begränsad. Att han saknade den sanna lyckan… trots alla ”tjusiga” jobb och pengar. Försoning och kärlek ….(Kan tillägga att jag förut kände stort förakt för denne man…)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nu sker oftast dessa möten först genom någon slags kraftmätning (samtidigt som viss rädsla från min sida) – och den maskulina böjer sig för det feminina – allt blir neutralt och jag känner Den stora Kärleken bakom. Båda sidor böjer sig för Det/Den som är större.

Allt förenas i Den Stora Moderns famn. ❤ ❤ ❤

Samtidigt som jag hjälper till att transformera olika människor på Jorden, så sker transformationen och healingen också inom mig själv. Då jag har alla dessa olika aspekter också inom mig. Allt är sammankopplat.

Har förut mött bl a Obama inom. Också en ljusgestalt som haft att balansera starkt mellan mörker och ljus. Med många tuffa uttalanden och annat – för att väcka upp folkets ilska och rädsla. Men han har också inplanterat mera upplyftande skeenden – med allmän sjukvård och strängare vapenlagar mm.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vill också dela med mig av bilden i lokaltidningen av Kungen. Bilden fick mig att helt se och känna människan bakom rollen. Bakom rollerna är vi såå lika – gjorda utav samma enorma Kärleksenergi. Bara olika roller i det magnifika Spelet ❤

Som sagt – Ingen är skyldig – Ingen är offer. De ”grymma makthavarna” har som kosmisk uppgift att just väcka och ta fram alla våra nedtryckta rädslor och vår ilska mm.

Det är allas våra nedtryckta rädslor som frammanar/skapar alla ‘prövningar’ i det yttre. Gärningsmän, makthavare, myndigheter och annat – ‘bara’ utför det som vårt undermedvetna ropar på!!! De är inte skyldiga – någon måste utföra det vår undermedvetna rädsla ropar på!!! Det är ren kosmisk matematik – energier som verkar!
ALLA har ansvar för sin egen rädsla!!! – Alla måste lyssna på vad som i djupet känns inom. Alla måste inse och verkligen känna att rädslan bara är ett program och inte Sanningen.

Ingen vill oss något verkligt illa. Alla händelser vill väcka oss, så att vi kan möta vårt eget undermedvetna och se igenom att allt är illusioner – Vill ta oss in till vårt rätta sanna kärleksfulla – både mjuka och starka Jag. Vi är alla ytterst älskade och värda att finnas till!!!

Bara så, kan yttre våld och förtryck upphöra!!!

Min Ande meddelar också bl a – ”Cern is of karmic essance”. (partikelfysiklaboratoriet i Schweiz) För att ge ytterligare en bild av att precis ALLT har sitt gudomliga ursprung. Allt ingår i Spelet som vi valt att först spela med i.

Spelet vecklar ut sig – helt perfekt – jag kan nu delvis se det som en vacker Lotusblomma eller Ros – som vecklar ut alla sin blad. Allt vi tryckt ned och gömt undan, väller upp och ut – och bort – och fram kommer allt det vackra inom oss

**** Läs gärna också min blogg Foto och Tankar – länk till höger eller här
https://gunillasolarasfototankar.wordpress.com/

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

