Sanningen – vårt Stora Jag – meningsfullheten

CIMG3247 (5)Delar med mig av några insikter – Sett från ovan – den verkliga Sanningen.

Vårt Högre Jag
Vi är jättestora Ljuskällor – som jättestora strålkastare som projicerar ut/ner vårt Ljus genom stora breda rastersom filtrerar ut vårt Stora Jag i en mängd olika ”boxar” och aspekter. Ner genom lägre dimensioner – ner till/genom lägre energifrekvenser. Därför kan vi inte se Helheten av oss själva. Och olika öppningar i rastret är igenkloggade av vårt tidigare programmerade levnadssätt.

Men nu när vi alla vaknar upp, så blir det allt större öppningar i rastret – och många rasterväggar löses upp och vi kan börja se vårt Sanna Jag.

CIMG3293Vi är det jättestora Ljuset – i ständig kontakt med själva Källan/Skaparen – som delat upp sig självt i rastret för att – faktiskt expandera sig självt genom allt större upplevelser i materian.

* En annan insikt som mitt Högre Jag påminde mig om är att:
Jag och väldigt många andra – känner oss instängda i våra nuvarande liv! Och vi tycks aldrig ”komma ifrån” – komma till något nytt. Vi tycker oss trampa runt i samma gamla. Och det har sin fullkomligt goda mening! Vi leds då till att på allvar möta hela vårt Jag – med alla våra sorger och besvikelser. Om vi genast ”fått det så bra som vi önskat”, så skulle massor av känslor fortfarande bli negligerade – vi skulle antingen ”gå och sova” i våra vackra trädgårdar eller springa på i uppvarvat spinn i olika aktiviteter – eller varva upp i någon ”passion”.

CIMG3188 (2)* En annan insikt – som en annan vägledare delade med sig om – som är viktig för alla ljusarbetare och de som ”går före”. När vi under så många år av inre rening och inåtlyssnande och stillhet – så har vi svårt att riktigt bejaka och tro på det maskulina – på vår inre man. Samtidigt är vår inre man ofta såå rädd att igen ”göra fel” och bli skuldbelagd! Men vi måste börja bejaka de Gudomliga manliga aspekternaför annars stannar allt bara vid drömmar – utan förverkligande!

Jag kan se detta hos mig själv – hur jag nästan ”förbannat” allt maskulint handlande runt mig – för det har bara betytt skövling och ett stort oväsen från maskiner – ständigt störd Frid – hänsynslöshet. En djup besvikelse och misstro på männen sedan Tidens början. Men det Gudomligt maskulina måste samtidigt bygga på alla dessa lägre dimensioner hos det maskulina – själva grunden – Kraften och handlingsviljan måste vara med. Så en försoning med det lägre maskulina måste ske……

Men det Gudomligt maskulina – lyssnar på det Gudomligt feminina – innan något skall göras!!! Det är den stora skillnaden!

CIMG3295

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

