Färdigspelat och färdigdelat

CIMG0009Till mina läsare – Jag kommer nu och framöver att bara ta hand om mig själv. Efter djup sjukdom (rening och transformation) försöker jag nu hitta tillbaka till livet stund för stund. Jag måste nu våga andas fullt ut – djup sorg och rädsla för livet har kommit fram i mitt bröst (kanske min fars TBC-gener?) Men de skall omvandlas. För en pionär är det bara att följa Anden – eller dö.
Att våga andas in livet, trots den gamla världens enorma destruktivitet.

(Så pigg som på bilden är jag inte!)

Min grannfru fick mig att ‘överleva’. Hon kokade mat i flera dar åt mig som jag tvingade i mig. Tack kära Diana! — Självklart var det min Ande som styrde det hela, men jag är såå innerligt tacksam för denna mänskliga hjälp.

Det ingår också i processen att kunna lämna vägvisaruppgiften.

Men alla mina tidigare inlägg kommer att vara gångbara i flera år – så läs där!

*** Dock kommer jag nog att fortsätta skriva i min mer personliga Blogg – Gunilla Solaras Foto och Tankar – läs gärna den – länk lite ner till höger.

***

PS – Vill bara tillägga – idag den 31 mars mår jag mycket bättre (inte helt bra, men…) – min kropp är mestadels med på tåget igen…

fint (10)

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

