Fira – och hoppa

CIMG9261Vill åter dela och utveckla  Matt Kahns senaste underbara vägledning. Till alla som medvetet jobbar för sin egen befrielse. Till alla som vågat uttrycka sin egen sanning och därmed är klara för nästa steg. Vi har rensat och renat i många många år och fortsätter att rensa för hela kollektivet – om vi inte släpper taget!!!
För de som ännu inte gjort detta, återstår lite sådant arbete: 

För att våga stå upp för sin egen sanning i alla möjliga situationer, handlar först och främst om förhållandet med Det egna Jaget. Det handlar väldigt lite om andras eller vårt eget beteende utåt och situationer – både i det nära livet och ”ute i Världen”. För allt handlar om
CIMG1177– vågar jag vara mitt fullständiga JAG – med allt vad det innebär av ”jordisk” ofullkomlighet – och/eller mitt fullständiga Jag som Ljusvarelse. Allt handlar om att fullständigt våga – att bli av med rädslorna!!!

Allt vi gör handlar alltid om relationen till oss själva. Andra bara speglar det hela – vad det än handlar om, som vi berörs av. Vi är här nu för att verkligen upptäcka oss själva – vårt Sanna Gudomlig Jag.

Men nästa steg är alltså:
Vi ‘måste’ lära oss att FIRA!!! allt som vi känner!!!
Detta hjälper oss att hoppa in i den Nya Världen – upp till det högre medvetandet.

Genom att inse att ALLT ÄR GUDOMLIGT – att det är Gud – Gudomligheten bakom och i precis Allt som görs och sägs av allt och alla i hela Världen och Mänskligheten. Det är Gud som genom oss ‘testar’ hur det är att älska eller mörda osv. Allt är Gud som verkar genom oss – HELA TIDEN!!!

Vi är – bakom alla dessa inlärda mönster och masker – fullständigt Gudomliga. Och genom att fira oss själva i alla möjliga jobbiga känslolägen – så neutraliserar vi det jobbiga och kan lyfta från det.

*- Jag känner mig ensam – jippie!! jag är gudomligt ensam – hurra!
*- Allting känns tomt – jippie – gudomlig tomhet heja – hurra!!!
*- Jag är faktiskt rädd – hurra vilken gudomlig rädsla!! Va bra att den kommer fram!!!
*- En tiggare sitter och ber, please – hurra jag vill inte ge dig nåt – jippie!
*- Jag får vara självisk – yes!!
*- Oj vilken hög räkning – jippie – en hög räkning – halleluja Gud är bakom räkningen!! – vill mitt allra bästa!
*- Någon kanske beter sig hänsynslöst – hurra vilken hänsynslöshet – Gud ligger bakom!!
*. Usch vad kallt – hurra vilken gudomlig kyla – yes!!!
*- Gör någon intrång på din dator – hurra ett Gudomligt intrång – hurra för att rädslan för sånt kommer fram – jippie! Hurra för rädslan!
CIMG1175
— * Om jag själv skulle få ett återfall i mörkerupplysningsbranchen – så jippie!! – Gud är med -jag får göra precis som jag just nu vill – yes!!!
*- Yes yes – Gud är med mig i tristessen – yes!
* – Gud är med och bakom och i min sorg över att vargar dödas! Yes Tack Gud! — och Gud är också med och bakom de som bestämmer om det och bakom de som skjuter! Yes! Allt är Gud – Allt är Gudomligt Spel! Gud – Skaparen – Gudomligheten har Allt i sin hand!

Och känn det så ärligt som möjligt!

Och stund för stund upphör alla triggerpunkter och händelser i det yttre att fånga och dra ner oss. Rädslorna försvinner – blir till stoft – försvinner ut i rymden.

Jag skickar med Matt Kahns video – som är så otroligt värdefull i all sin energi – så mycket mervärde än vilket tv-program eller annat som många ger timmar till att titta på. /Men själva essansen finns också här i mina ord.

http://www.youtube.com/attribution_link?a=y0dyAK9RD4U&u=%2Fwatch%3Fv%3Dfp3afuIv8NE%26feature%3Dshare

Och självklart firar vi också allt det som är bra och fint i våra liv – JIPPIE!

Genom att hoppa till det högre medvetandet hjälper vi hela mänskligheten. Vårt nya medvetande finns då i det kollektiva medvetandet, så att de efterföljande kan ”ladda ner” det och följa efter,

Jag och du ser, upplever och förankrar vår egen Gudomlighet!

CIMG1181

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

