Att – vara i alignment med sitt Större Jag

CIMG9855 (2)Den absoluta healingen och framgången på alla områden uppnår vi genom att dag för dag stund för stund ha intentionen att vara i vårt eget flöde. Dvs alltid söka en positivare tanke känsla på allt som vi möter. Vi skall tillåta oss att känna vår sorg ilska besvikelse och annat en liten stund! Men sen snabbt föra in medvetandet på något som är bra och på förståelsen av att allt som händer får mig att expandera – jag får ännu närmare kontakt med mitt Högsta Jag – med mitt hjärta – med mitt känsliga inre Jag och därmed också med min verkliga Kraft!

När vi undan för undan får allt klarare kontakt med vårt Högsta Jag – vår JAG ÄR-Närvaro – har vi hela Himlens och Jordens skaparkraft med oss!!! Då flödar Kraften och Kärleken rakt igenom oss och ut i den fysiska verkligheten och vi kan verkligen skapa precis Allt Det Goda vi önskar. Vi blir precis såsom Jesus – fast utan något lidande!

Alla ”sjukdomar” – och ev ”prövningar” ‘botas’ – försvinner – skapas aldrig  – när vi får kontakt med och följer vårt Högsta Jag! Det blir då omöjligt att skapa något negativt i vårt liv och i vår verklighet.

CIMG0677Men allt måste flöda genom vårt Hjärtas Vilja! – Allt annat skapar nya hinder – eller den balanserande motsatsen – besvikelsen eller annat — för att rätta in oss på den Kärleksfulla vägen och Den Sanna Kraften!
Vårt Högre Jag vill alltid vårt högsta bästa! Och det finns ingen väg tillbaka till något gammalt paradigm! 

Som eget exempel – Min  katt satte klorna djupt in i min hand när jag borstade henne. Och hon satt fast kanske upp till 10 sek,…Det gjorde så ont så jag var nära svimningsgränsen – som om en spik gick genom min hand…..  Men jag lyckades lägga mig ner och samtidigt tänka/känna – ”det här händer för att jag skall expandera (jag vände alltså på känslan av död och katastrof (trodde att en pulsåder var skadad). Och ganska strax slutade värken – samtidigt med förlösande gråt – och hela händelsen kändes i stället väldigt välsignad. Och förhoppningsvis var det den sista spiken i min korsfästelse – mitt martyrskap…

Det gäller alltså att alltid försöka komma i sitt eget goda flöde – vad som än sker – att allt är till för vårt eget absolut bästa!

Ett accepterande av vad som än sker och insikten att allt är till för att komma tillbaka till vårt Sanna Fria Kärleksfulla Kraftfulla Jag och samtidigt expandera – först och främst inåt – i vårt medvetande och sen vidare utåt – på ett kärleksfullt sätt.

CIMG0673Sök det som ger glädje i livet och ta samtidigt hand om din egen vardag på ett sätt som en god förälder skall göra. Men följ först och främst din egen vilja! – med respekt och hänsyn till andras samma rätt!

Men – går du emot din egen alignment – rymmer från Ansvaret, får du räkna med att omvärlden och omständigheter snabbt ger tillbaka. Bl a kommer omvärlden att bemöta dig som en omogen människa – då du inte ‘alignat’ med din egen integritet. Allt för att leda dig rätt.

Och märk – alla känslotillstånd är nya – en mix av kontakten med vårt multidimensionella Jag och det finns absolut inga gamla känsloplattformar att uppnå!!! Helt meningslöst att längta efter någon speciell gammal upplevelselycka eller känsla! Det är NUET som gäller – men samtidigt paradoxt skall vi fokusera på hur vi verkligen vill känna i Hjärtat. Känna att vi är älskade – och alltid har varit – just NU och genom alla Tider – precis såsom vi är!

Viktigt att påminna sig själv: 
Vi utvecklas och expanderar varje dag – varje stund och absolut ingenting står stilla! Dagar då ‘ingenting’ verkar hända sker stor utveckling!

Surrender – Surrender – Surrender – var med Dig Själv så mycket som möjligt. Ta hand om och älska Dig Själv villkorslöst. Källan och ditt Högre Jag älskar dig villkorslöst – totalt oberoende av vad du gjort eller inte gjort.

Vi utvecklas och expanderar varje dag – varje stund och absolut ingenting står stilla!

Gud – Skaparens – Källans Närvaro är alltid närvarande i ALLT – precis ALLT!

~ VI ÄR GUD ~

Delar med mig av den här kraftfulla videon – som vittnar om Den Kraft som vi är skapade av och som kan fås att flöda genom oss obehindrat. Det enda hindret är våra ev begränsande tankar/känslor. Vi har tillgång Kraften som skapar Liv!


.
**** Läs också min blogg Gunilla Solars Foto och Tankar – länk uppe till höger

CIMG0653

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Livet, Samhälle, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

