Att gå framåt – ”upside-down”

jag1 (3)Att inse vad som verkligen händer med oss – med både våra kroppar och vårt själsliv, ger oss tillit och kraft att fortsätta. Då jag själv hade en maximerad dag igår av ett stort limbo och meningslöshet och trötthet, fick jag klarare besked under natten av mina ‘Änglahjälpare’ – och mitt Högre Jag att *Allting nu var upside down och du tar dig fram – steg för steg – genom kiv och framgång”. Alltså kan vi inte alltid räkna med att känna glädje av att göra olika saker. Allt det vardagliga måste bli gjort och små expanderande steg kan tas. Och däremellan massor med läkande sömn – oberoende av vilken tid på  dygnet. Vi tar emot massor av renande nya energier när vi sover.

Kivet och den inte alltid upplevda glädjen och meningen är ett resultat i processen beroende på att – alla inre aspekter nu är med på ‘tåget’. Men många av dem är ännu både rädda och motvilliga. Så det går trögt – men framåt – uppåt – inåt. Men alla måste nu följa med på den uppvaknade vägen. (Det gäller förstås också i hela det inre och yttre kollektivet – motvilligt men ingen annan väg står till buds längre.)

New Earth (2)Vägledningen nämnde också något om att Jorden nu är uppochner – och jag kan ana att magnetfälten är antingen uppochner och/eller har delvis neutraliserats. När vi nu kopplar ihop oss med alla Universa – med alla våra Galaktiska vänner – Änglavänner mm (blir multidimensionella genom öppning mot inre och yttre Kosmos – mot Deva- och Elementarrrikena osv) – så kan ju inte bara Jordens dragningskraft råda. Vi blir liksom ”utspacade” – gränserna löses upp – den gamla sortens magnetfält löses upp. Inget gammalt blir kvar att luta sig mot! Ingen gammal grund att stå på osv. Vi flyter – snurrar … fast ändå med ”fötterna på Jorden” – grundade i vårt Hjärta! Genom att Hjärtat får styra så går vi trygga och säkra och flyter med Jordens frekvenser – vi flyter med Kosmos frekvenser – det blir ”the Great Flow”.

CIMG0534Till detta kommer också – så som jag känner mig – att ‘jag vet inte längre varken vem jag är eller var jag hör hemma på Jorden’. Varken mitt nuvarande hem sen 20 år – inte min födelseort – inte de vackra kullarna i Wales, England (Glastonbury Jordens hjärtchakra) eller Scottland (som jag kunnat längta lite till) – inte till den svenska landsbygden … eller någonstans. Så blir det – när man rycks upp med rötterna i medvetandet av sitt gamla liv. Ett Träd som virvlar med rötterna i vinden …. det enda som kan ge mig lite hemkänsla är katterna … Men – det är precis så som det måste vara – vi skall bli fria från all slags längtan till något i det yttre!

Och vårt medvetande ”kovänder” verkligen – vänds upppchner – drivs åt totalt motsatt håll mot tidigare. Allt som inlärts att ”du får inte /kan inte” – till ”du får/du kan”! Från ”du måste/du är skyldig till” – till ”du är helt oskyldig – oskuldsfull” Från ”du är bara älskad ifall du gör si eller så” – till ”du är alltid och har alltid varit älskad”!! Och Energierna pushar på, så det blir omöjligt att stanna kvar i det gamla. Omöjligt att vila i något gammalt känsloläge.

Vi översköljs nu ständigt av Fotonbälten – eller om vi/Jorden ev far igenom Fotonbälten … men Fotoner och ständiga Solenergiutbrott strömmar mot Jorden osv osv – allting görs om – rensas och blir till något nytt – allt gammalt omvandlas eller dras bort från Jorden osv osv …

Och även Jordens materia går upp i frekvens och måste nu följa Hjärtats frekvens. Så de som ev ännu använder materian till gammal ödeläggelse – till sådant som inte gagnar Mänskligheten, får räkna med att misslyckas.

En Ny Jord – Ny Värld – Ny Människa – vår tidigare världsbild har varit ytterst begränsad … och allt blir nu till en totalt ny upplevelse av Livet – en totalt ny upptäcktsresa – steg för steg …

.CIMG0530

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Livet, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

