Gudomliga bakslag och frostnätter

jag1 (3)Självklart är det vi som också skapar och styr vädret och allt annat på Planeten. Just vädret t ex – där vi alla – kollektivet – har tankar och program som säger — att ”det goda stannar aldrig kvar – det kommer alltid besvikelser efteråt”. Årtusenden av upplevda besvikelser kommer nu till ytan. Allt som vi gjort mot oss själva i det begränsande tvångs- och separationsspelet – måste till slut komma till ytan och upplevas och erkännas – utan att försöka distrahera oss bort ifrån själva känslan.

Och frostnätter och väderbesvikelser är bara en yttre manifestation av alla dessa besvikelsetankar och känslor. Och förstås programmeringen att ”det har alltid varit så – frostnätter in i juni och alla andra väderbakslag”. Vi har bara tagit det för givet och alltså ständigt skapat det om och om igen!

Tänk vilket väder vi nu har möjlighet att skapa i stället! Genom att våga möta oss själva helt och fullt, så kan vi undan för undan tänka – ”När jag älskar mig själv fullt ut – skapar jag inga stora hinder och kritik och då kan det bara bli bättre och bättre och inga besvikelser behöver skapas. Och Tilliten förstås!

CIMG0486 (2)Genom den totala Tilliten att ALLT är perfekt – just nu – och att Skapelsekraften bara vill mitt allra Högsta bästa. Ingen vill mig något ont ”längre” – eftersom jag själv innerst inne vet att jag är totalt älskad och menad att vara just den unika varelse som jag är. Att ev kvarvarande upplevd negativitet bara vill skala av mig mitt skal – smälta bort det gamla Spelet från mitt hjärta.

Ärkeängeln Jophiel förklarar så vackert vad som nu gäller: Ni måste nu ”Surrender to Yourself” överlämna oss till oss själva – för bara där finner vi det som är rätt för just Dig/Mig. ”Not surrender to the Divine or the Earth – but to Yourselves!!!” För nu ges inga direkta kartor längre, utan var och en har sin karta inom sig! (Detta gäller förstås för alla som redan börjat lyssna på sig själva – andra är på andra uppvaknandenivåer och kanske ännu behöver lite yttre vägledning).

Vi är alla skapande Mästare på Jorden – när vi väl har upptäckt det. Ingen absolut ingen har ”blivit utsatt för” något som inte denne själv varit programmerad att  skapa och möta och få erfarenheter utav. Absolut inga offer existerar!

awakeningSom sagt – vi är nu på den totala hemkomstvägen till Oss själva – vårt sanna Hem (efter att vi sökt i det yttre och spritt ut våra egna energier hos andra – i samhället – hos gurus – i otaliga relationsförbindelser och slavförbindelser – i yttre ting osv.)

Jophiel: It’s All about Yourself and it has always been only about Yourself!!!

Du är Mästaren över din verklighet! Det har ingenting med vad andra eller ”samhället” gör eller inte gör!

* Tidigare inlägg om Vädret
https://gunillasolara.wordpress.com/2011/04/16/vadret-och-det-kollektiva-medvetandet/
https://gunillasolara.wordpress.com/2011/04/12/besvikelser-och-vader-mm/
https://gunillasolara.wordpress.com/2013/05/23/allting-lyfts-upp/

Surrender to Yourself!!!

CIMG0492

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

