Moder Jord – mull – Liv

En rent LIVSVIKTIG repris – i högsta grad gällande! Kontakten med Moder Jord.

Gunillasolara's Blog

Jag börjar med att konstatera  insikten om att – självklart gör all HAARP-verksamhet (geoengeneering och vapenagenda mm mm) så att vi känner ett väldigt stressande och uppsnabbande av energierna. Självklart när de skjuter snabba energifrekvenser genom vår kollektiva luft att både vi och djuren känner av detta. Där många djur mystiskt har dött t ex. Nu har ju allt också en högre mening – jag bara konstaterar HAARP-effekten. Och jag ser alla HAARPade och chemtrailade moln här ovanför. Sådant måste förstås upphöra efter en tid – tillhör nog bara denna stora transformationsfas. Och jag hyser ingen som helst rädsla för detta – bara ett konstaterande.

Men Moder Jord ropar nu högt till oss – att vi måste förena oss med Henne. Inte ta avstånd mera genom att bo i intellektet – utan bli närvarande också i våra känslor och vara Närvarande i Naturen. Jag förstår att för de som ännu…

View original post 547 fler ord

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

