Vi ”flippar” nu över till en helt ny verklighet – ett helt nytt tankeprogram

CIMG9861Fick idag en klar insikt – meddelande – när jag plötsligt genom fönstret fick se det ljussken (bilden) som jag först trodde var den ”vanliga” Solen, men såg sen att detta var något extra. Kanske var det ett UFO – kanske var det den andra Solen – inte vet jag – men när jag lyssnade inåt bröt insikten fram att –

vi verkligen byter till ett totalt nytt tankeprogram!!! – en helt ny verklighet – en helt ny Värld – där ALLA förhindrande och icke kärleksfulla tankar inte längre har någon plats.

Ingen mix av det gamla och det nya, utan totalt nytt!!!  

Ju fortare vi släpper taget om hela det gamla CIMG0339paketet – alla värderingar och dömanden hit och dit – desto klarare kan vi skapa allt det vi verkligen vill och önskar. Och samtidigt inse att alla önskningar kanske inte är det som ger oss mest kärlek och då stoppas vi av vårt Högre Jag – för att växla spår.

Med oss har vi vår vackra Jord som kärleksfullt följer med och kommer att blomstra och bli än vackrare. Hon och vår egen kontakt inom – med Källan – vårt Hjärta ger oss vår trygghet i allt detta nya.

Och även Jordens alla ”naturlagar” uppgraderas och kommer att svara på de nya tankegångarna. Allt i Naturen uppgraderas – höjer sina frekvenser. Molekylerna och cellerna – DNA uppgraderas – i överensstämmelse med de nya tankeenergierna. Jorden och mänskligheten är ETT Energiklot – hänger totalt samman.

CIMG0336När vi tänker på våra önskningar och våra drömmar och mål – skall vi utgå från totalt nytt tankesätt –inte i banorna ”hur skall jag ha råd” ”det där verkar nog för bra för att bli verkligt” osv. Med ett helt nytt tanke/känslo/dataprogram blir allting möjligt.

Förstås måste vi få kontroll över vad vi tänker – (så fort något tvivel eller gammalt mönster dyker upp, måste vi snabbt växla till hoppfulla och tillitsfulla tankar). (Behåller vi tvivel och likn. så odlas snabbt nya tvivelstankar och den gamla cirkusen är igång). Dock – bör vi  känna själva känslan av t ex besvikelse, sorg osv någon minut och sen släppa taget! (Inte rymma bort p gr a rädsla). Vi måste medvetet göra jobbet för att lösa upp det gamla programmet och ganska snart blir det helt naturligt – vi känner att vi har kontrollen – att vi kan hantera precis vad som än händer känslomässigt!!! När vi ”flippat” över har de nya tankarna tagit över!

Och ingen överansträngning kommer att fungera! Vi måste följa vårt inre flöde och hela tiden lyssna på om det känns bra inom.

Byt program!!!

När vi tänker – ”om jag gör si eller så gentemot t ex någon myndighet, auktoritet eller vem/vad som helst – så måste inte resultatet längre bli som förut – Det är faktiskt jag som skapar det här och då har ingen annan auktoritet makt över mig”. ”Jag skapar själv ev motstånd – inte omgivningen” – omgivningen är inte ”ond”.  Jag skapar det jag möter hela tiden, för att tidigare nedtryckta känslor skall komma till ytan. Så att jag nu ges möjlighet att KÄNNA!!! dom och därmed lösa upp dom – för att bli fri – komma närmare mig själv – närmare mitt Hjärta och mitt Sanna JagDet som sker är alltid!!!! för mitt absolut bästa. Jag renas och skalas av från hela det gamla förtryckande och dömande programmet!

Känn Känn och åter Känn – känslorna är den enda vägen ut ur det dömande programmet!!! (Inte tankarna – inte intellektet – förutom de nya kärleksfulla fria snälla tankarna)

När jag tänker – allt som sker är alltid för mitt eget bästa – för att uppleva mera kärlek och frihet – att bli en totalt fri Själ – ju mera jag kan känna det – desto lättare blir precis allting!!!

CIMG0334

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Livet och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

