Att hantera och försonas med den 4:e dimensionen

CIMG0062 (2)På natten efter förra inlägget – där jag kände att jag var färdig med den Gamla 3-dimensionella Världen, följde transformationsupplevelser i form av – Jag och massor med andra leddes på bussar och hissar – Jag skulle till den 6:e dimensionen – men i stället hade ”hela världen” vänts upp och ner – och hissen som gick upp – gick ner – och jag och andra hade hamnat i den 4:e dimensionen. Där ALLT var kaos, instängt och ganska mörkt. Och de som ledde det hela sökte stå upp och ner och genom något hål hämta syre från någon annan våning/dimension.. Så inte ens den som ledde det hela (jag själv bl a) var beredd på detta kaos. Och obehaget/rädslan för upp-och ner förhållandet – att mista själva grundplattformen.

Men för att kunna gå vidare till 5-6:e dimensionen måste vi klara av att hantera och balansera och försonas med hela vårt undermedvetna – och dess manifestioner i det yttre (allt det som ännu upprör och irriterar) – den 4:e dimensionen! Så nu är alla mina aspekters kvarvarande ofullkomligheter CIMG9806samlade och kännbara . Under processen har olika delar stigit fram lite i taget och allt fler har kommit fram samtidigt –  men nu är det dags att känna hela komplexet – och kunna hantera det. Bl a känna ofullkomligheten när jag låtit min inre dotter klara sig själv och många andra barn – de satt nu fast i en tågtunnel. – Det är såå mycket som skall tas ansvar för och harmonieras!

Det undermedvetna innehåller ju – hos mig som rensat i 25 år – resterande mönster av det gamla slavspelet – allt som ännu stoppar den fulla Skaparkraften och Friheten. Alla måste själva göra detta inre arbete – det finns absolut ingen annan som kan fixa din Frihet och lycka – men jämför dock inte min rensningstid – då jag varit med sedan Tidens början.

Så för att stiga uppåt till den 5:e dimensionen helt och vidare – det öppnas upp för minst 12:e dimensionen – så måste vi försonas med hela det gamla Spelet och sen släppa taget om det. Och själv känner jag ändock en stor tillit till att Allt är av godo – det är bara att överlämna sig.

Och denna Jord – denna Skapelse – är så fantastiskt vackert uttänkt. Med all denna grönska -blommor – blå himmel med vita moln seglande förbi – solen som ger liv till det hela – regn som vattnar det – fåglar och fjärilar som fladdrar förbi – katter som tillför så mycken Kärlek och healing …

CIMG9807

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Livet, Personligt, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

