Den 4:e dimensionen är det vi egentligen känner och upplever

CIMG9267 (2)Exempel på skapelser – upplevelser i den 4:e dimensionen – Under nattens rening och omvandling ..

Mitt Högre Jag meddelar att jag nu påverkar 30 olika ursprungsfamiljer (fast i grunden hela mänskligheten). Dvs alla de slags konstellationer av familjeband som kan finnas – enl dans-kring-granen-sången: ”pappa mamma alla går i dansen -pappa mamma alla går i dansen”. Alla är med och då kan det bli lite hur som helst – fast ingen får dominera och alla får möta och känna på det de sänder ut. Och förstås – de allra lägsta och mest negativa medlemmarna är transformerade – annars skulle det inte vara möjligt att ha med alla familjer samtidigt.

Och de innehåller ännu män som är svaga på grund av motstånd – på grund av alla tidigare besvikelser – män som nästan har gett upp.

Detta speglar förstås mina inre män, men också kollektivets maskulina aspekter. Där har många män nästan helt gett upp hoppet om hjärtats kärlek och i stället fokuserat nästan enbart på det maskulinas uttryck – av macho, teknik, våld, sex, fastnat i tankarna/vänstra hjärnhalvan osv. Och andra åter har liksom bara gett upp, bedövar sig och pösar ner sig i tv-soffan.

CIMG9462 (3)Och kvinnor kan förstås också spegla samma beteenden – då det handlar om att män och kvinnor har gett upp hoppet om hjärtats kärlek och ägnar sig åt det rent maskulina, bedövar sig, utför plikter utan glädje eller hittar inte sitt hjärtats lust att göra det glädjefyllda.

De maskulina energierna står för det utåtriktade – handlandet – medan de feminina står för inlyssnandet och kännandet av resultaten av handlingarna.

Och ungefär där befinner sig ännu den kollektiva maskulina energin – i besvikelsen på utebliven hjärtats kärlek (borttappad/bortprogrammerad nästan vid Tidens början) – har den nu mycket svårt att glömma alla besvikelser och börja lita på att det verkligen existerar någon hjärtats kärlek.

CIMG9468Självklart är de feminina aspekterna också djupt besvikna – på männen – på livet – men de feminina aspekterna är närmare Källan och har nu fått mycket bättre kontakt med Hjärtat – och vet i mycket högre grad vad som behövs i livet och vad som ger glädje – för de flesta feminina aspekterna har kontakt med det inre Barnet! Som vanligt finns det många undantag – men som kollektiv grupp räknat.

Natten ger mig också insikt om att – min dotter/jag håller på med att både skapa och tillhandahålla fallskärmar – som sprids runt hela Planeten. Som hjälper människor att överleva landningen i denna uppstigningsprocess. Jag frågar då – ”ja men då måste min dotter/jag vara väldigt rik, som tillverkar och säljer dessa fallskärmar”. Då kommer min mormor in – som också är med i fallskärmsskapandet – att: ”jag har fått investera allt jag har fram till nu – men nu skall väl det mesta vara betalt, så att jag kan få igen lite.”

ugglaOch mina inre katter är kära vänner med min inre uggla t ex och de vill kela med varandra.  (hittade ingen katt/ugglabild)

Ja så kan det gestalta sig i den 4:e dimensionen – och allting man känner och upplever, grundar sig ju på det som finns där under ytan – i den 4:e dimensionen. Och alla våra släktband är med och transformeras. Inga gamla hakar av motstånd mot livet, som funnits hos våra förfäder, kan passera in i Den Nya Världen – in i den 5:e dimensionen. För där kan bara Frihet, Kärlek och medvetet skapande existera. Dvs att man helt tagit ansvar för sitt inre liv och har samlat ihop alla sina utspridda, bortgivna energier.

Vi transformerar våra gener – vårt DNA.

****************** Se också min blogg Foto och Tankar – länk till höger

CIMG9466

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Livet, Personligt, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

