Video – min sommar”trädgård” och Vivaldi

Inuti Varat – I min ”lägenhetsträdgård” – Mitt bland hyreshus, villor, grästrimrar, mopedmotorcyklar, katter, rådjur, grodor och annat finner jag mitt innersta Själv och den innerliga Kärleken bakom ALLT och inuti mig Själv. Tack vare alla uppväckare vaknar LIVET – och all den Kraft som använts till att förtrycka och begränsa, omvandlas nu undan för undan till fullt vibrerande nytt Liv. Om människor bara visste vilken enorm Kraft som behövts för att trycka ner och gömma det verkliga Självet. Denna Kraft finns nu tillgänglig – när den frigörs – till att verka FÖR oss och vi blir medvetna Skapare av våra Liv.

Delar också med mig av Mozart igen – där den innerliga oskuldsfulla Kärleken till Livet speglas. Mozart hjälper oss – att lyfta, koppla bort oss från det gamla Spelet – och hjälper oss inåt. Han har verkligen sin funktion i denna transformationstid. Vi måste alla hitta tillbaka till vår innersta oskuldsfullhet – vårt inre Barn – bara därigenom hittar vi Nyckeln till Himlen här på Jorden. Om ni icke blir såsom barn kan ni inte finna Himmelriket.

Spellista med  upplyftande Mozart
http://www.youtube.com/playlist?list=PLD970DE449488630A

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i a New World, Livet, Personligt, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

