Vattnets Ande

Mitt i en våg av Eldenergi, vill jag lovprisa Vattnets element. Eld och Vatten blir ju till ånga och övergår till en högre frekvens – till mera Ande.

Vattnet har en Ande – en Ande som upptar en stor del av Moder Jord och vår kropp. En mycket kärleksfull vibration som låter sig användas till det mesta av våra förehavanden här på Jorden. Som låter sig föras genom de djupaste kloaker till de renaste källorna. Och kan alltid återgå till ett renare tillstånd  – efter alla slags föroreningar. Samma Ande med sin kärleksfulla uppgift., överallt. I vattnet finns en massa information om Källan och vägen tillbaka till Kärleken. Vattnet är också bärare av information från allt som det tar med sig och mellan cellerna och mellan alla organismer i Skapelsen. Men ju mer förorenat, desto mer kaotisk information och t ex kranvatten, är ett mycket splittrat vatten.

Men genom tanken kan vi programmera vattnet till ett rent och kärleksfullt vatten igen. Våra tankevibrationer är kompatibla med vattnets vibrationer. Ju mer vi kan känna oss i ETT med Vattnet, desto mera blir vi ETT med oss själva och Skapelsen – bl a därför att vi består av mestadels Vatten.
— Se Masaru Emotos alla undersökningar och bilder av Vattnets Mirakel.

Att låta sig omfamnas  av vattnet i duschen eller badet är för mig att känna att jag omfamnas av Alltet – I vattnet finns Allt det Gudomliga trygga – Att man är en del av vattnet och Alltet.

När vi välsignar Vattnet – välsignar vi också oss själva.

Bönen/Åkallan till Vattnet hjälper att förstärka den känslan:

*Universums oändliga Kraft smälte samman
antog fast form
och skapade en Värld
i oändlig Harmoni        (upprepa bönen 3 gånger – eller fler)

Vatten jag älskar Dig
Vatten jag tackar Dig
Vatten jag respekterar Dig

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Livet, Livet, en Ny Värld, Life, Love, a New World, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

