Klotet Jorden och Vi

Vi – Jorden och – Jordens atmosfär – är ett totalt förenat Klot av Energi – en energiboll – allt är bara olika vibrationer inom detta Klot. Vi och Jorden är en levande organism. Vi är inga främmande varelser som trampar runt på Moder Jord, utan Vi och Hon är ETT.

För många år sedan tog min Ande mig på en utanförkroppenupplevelse och visade mig Jorden från ovan – jag såg att ALLT var Energier i olika färger/olika vibrationsnivåer som dansade med varandra. Människor med alla sorters känslor – hat och kärlek – och Jorden, var ett gemensamt klot av dansande energier – färger.

Även om jag mer eller mindre alltid vetat det i tanken – så är själva Känslan – upplevelsen av detta helt närvarande nu. När jag t ex rensar bort svampar i min rabatt och tar stöd av trädet bredvid – känner jag knackningar i trädet – som går genom min kropp –  från fågeln som sitter högre upp och äter av mitt bröd som hon fått. – Jag känner en direkt cirkelgång och Enhet med Livsflödet och Skapelsen. – Bara den som har kontakt med Moder Jord förstår nog vad jag menar…

Luften och grönskan och djuren och jag är ETT – Vi vibrerar tillsammans – i Livet – i Livsströmmen – det finns ingen åtskillnad mellan oss. Men det hindrar samtidigt inte mig att känna att jag är Människa. Jag försvinner inte.

Vi stiger uppåt tillsammans med Moder Jord – helt förenade – genom/i medvetande-rymden. Moder Jord längtar lika mycket som vi efter att få gå upp i ett högre medvetande – Hon ser fram emot att få lämna det gamla bakom sig och blomstra – precis som Vi.

ALLT ÄR ETT

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i a New World, en Ny Värld, Life, Livet, Love, Personligt, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

